Drumul de la Capadochia la Erzincan-10 zile prin munti

Am plecat din Capadochia pe 19 Mai inspre Erzincan. Ne-am facut profilul rutei prin munti, pentru ca nu ne place sa mergem pe drumuri nationale, am ales variante ocolitoare, prin sate, cu drumuri proaste, cu urcari si coborari si iar urcari, si cele mai inalte pasuri din Turcia de pana acum, astfel am reusit sa pedalam 630 de kilometri, cu 10.869 m diferenta de nivel acumulata, in 10 zile de pedalat fara pauza.

Am fost fugariti de furtuna, ne-a prins ploaia, ne-am noroit bicicletele, le-am curatat, le-am noroit iar, am coborat pe drum de macadam, ne simteam ca pe mountain bike-uri, nu chiar..e un pic mai complicat sa cobori cu o bicicleta incarcata de 40 de kg, fara amortizare, pe un drum cu pietris, cu un gradient destul de mare, evident am si impins la bicle cand nu se mai putea sta pe ele, dar pentru noi asta inseamna adevaratul drum pe unde sa mergem cu bicicletele..

Am luat micul dejun la inaltime cu o perspectiva asupra muntilor ce semanau foarte mult cu Muntii Dolomiti, avand petice de zapada pe ei si pereti verticali. Am pedalat 2 zile spre locul de unde izvoraste raul Eufrat, prin niste chei foarte interesante. Raul era involburat si maroniu de la atatea ploi, pamantul totusi uscat, foarte putini arbori, doar arbusti, dar am gasit duzi si ciresi din care ne-am infruptat.

Cand s-a stricat vremea rau am reusit sa ne adapostim undeva sub un sopron si o familie de turci ne-a chemat la masa, iar inainte de asta un alt om cu o duba s-a oprit sa ne dea un borcan de gem si niste cascaval.  Apoi ne-am intalnit cu un grup de francezi, am pedalat cu ei o vreme, dar ei erau mai putin incarcati decat noi, drept urmare au luat-o inaintea noastra.